søndag 2. september 2012

Vertsfamilie!

Heisann!

På fredag møtte vi altså vertsfamiliene våre for første gang. Tenkte jeg kunne fortelle litt om min familie. Familien består av mor Isabel, far Jean-Christophe, Benjamin på 18 år, Gaëlle på 13 år og Benoit på 7 år. Familien min er kjempe hyggelig og veldig pratsomme. Begge vertsforeldrene mine er lærere, moren er engelsklærer og kommer fra Canada (hun snakker derfor flytende engelsk, som er veeldig greit!).

I går viste Benjamin meg rundt i Argentan. Det virker som en veldig koselig, liten og "typisk fransk" by. I dag har jeg sett en film med Gaëlle (tror den het OSS 117). Veldig morsom film!

Her er noen bilder:
Huset mitt, sett fra veien.

Den søte, røde pulten min.

Rommet mitt er ikke så veldig stort, mais c'est pas grave!
På tirsdag begynner skolen, da flytter vi bort på internatet hvor vi skal bo i ukedagene. Gleder meg!

À bientôt!

- Synne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar