lørdag 8. september 2012

Samedi en France!

Bonsoir tout le monde!

Tenkte bare å være så snill å informere alle hjemme om at her er det 30 grader og sol! :))
Et bilde av hagen vår i solsteiken
Meen når jeg først blogger, kan jo fortelle litt om dagen i dag også.
Det har egentlig vært en veldig rolig dag. I går kveld etter skolen (sluttet klokken 18!!!!), gikk vi hjem til vertsfamiliene våre. I dag har jeg, Maria og vertsmoren min vært på supermarket. I familien her jobber foreldrene lenge hver dag og kommer hjem sent, men siden de er lærere har de fri i helgen. Så vertsmoren min må derfor kjøpe inn all maten til uken på lørdagen. Og siden de er 5 i familien + meg i helgene vil det si at hele bagasjerommet blir fylt med mat!
 
føler det er "litt" større butikker her enn i Norge!
Gleder meg faktisk til å gå på skolen igjen på mandag. Føler at fransken blir bedre og bedre for hver dag!
Hvis dere lurer så ser altså timeplanen min slik ut nå.
Håper alle har det fint hjemme i kalde Norge! 

À bientôt!
-Synne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar