tirsdag 18. september 2012

oppdatering frå idunnolini

Jadå no har eg fått masse mas om at eg og må skriva og sidan eg gir so lett inn for gruppepress seie eg berre YOLO og sett i gang. Og ja eg blogge på dialekt sue me.

Eg har ikkje så mye bilder at da gjer noe men her e no litt diverse. (eg gidd no søren ikkje skriva noen tekst klokko e 21.16 om kvelden)

Meg utanfor kyrkjo i Argentan. Kult. Credz til Maria som tok biletet.

Meg utan augebryn men med alpelua.

Ein hund.

Dina. Sjekk ut bloggen hennas dinaiengland.blogg.no

Maria krulla håret mitt mens eg skaipa med Dina.

Skaipa med Berit ass. Ho e så sexy at eg dåne.

Nye symjebrille! 13 euro herregud. Dritkult.

Bildet av da kortet eg må ha for å eta. Klarte ikkje rotera bildet. Eg e tilbakeståandes.

Sånn no slepp eg vel å blogga på ein måned minst.

- Idunnolini

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar