mandag 17. september 2012

Helgen min!

Salut! 
Denne helgen var det "åpent hus" på alle gamle monumenter i området jeg bor i. Så da var vertsfamilien min så grei og tok meg med på litt sightseeing i Argentan. Først var vi i en stor og gammel katedral. Den ble bombet og nesten helt ødelagt under krigen, så de måtte bygge den opp igjen. Katedralen er kjempe fin og ligger midt i Argentan, ca 5 min fra huset mitt. Jeg, Benôit(vertsbror), Benjamin(vertsbror) og Jean-Christophe(vertsfar) gikk opp i toppen av katedralen og fikk se utover byen.   
Fiin utsikt over byen! 
Katedralen
Etter vi hadde vært i katedralen, fikk vi dra en tur rundt i parken med hest og vogn! Veldig koselig! 



 Parken er kjempe stor og ligger like ved huset mitt, så her var jeg og jogget i går :)

Som dere ser, har jeg hatt en veldig rolig og fin helg.
Håper dere også har hatt en flott helg!

Bisous!

- Synne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar