onsdag 12. desember 2012

quoi de neuf

Ja hei. Da e meg igjen, den minst entusiastiske bloggaren av oss tre. Blogge berre fordi eg trur Maria og Synne kjem til å kasta meg ut av rommet viss eg ikkje gjer da. Jaja, når eg fyst e her kan eg fortella dekan at da no e 9 daga til me kjem heim. Jippi.

Ellers går da no i da samma gamle. I forrige veka vart eg 17, så no e eg offisielt myndig i trollmansverdenen og kan bruka magi nett når søren eg vil. Pluss at eg kan immivera og sånn. Da e ganske kult.

Her e bilder av oss frå ette me va på resturant på bursdagen min:




Ellers e da jo snart jul, og viss noen lure på ka eg ønske meg, e svaret ein katt. Men ikkje vilken som helst katt, nei eg vil ha ein grumpy katt. Som detta:



I dag var me hos Maria og såg på Harry Potter. Slenge med ein Harry Potter-relatert meme berre for å setta stemningen:


Da va forøvrig denna filmen me såg og faktisk.

Da va alt eg hadde å sei. Me snakkast.

- Idunn

(PS: hvis noen du kjenne noengong fornærme Harry Potter, e da din plikt som ærleg borgar å gi vedkommande ein vennlig bitchslap.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar